Znajdź nas:
Kontakt

600 117 118

Najczęściej zadawane pytania

 

Do kogo kierujemy naszą ofertę?

Wszystkie instytucje, podmioty gospodarcze lub osoby prywatne. Nie ma znaczenia czy potrzebujesz pożyczyć telefon na spotkanie biznesowe, konferencję czy do przetestowania aplikacji mobilnej, której jesteś autorem. Konkretne zapytanie - konkretna oferta. U nas otrzymasz dokładnie taki telefon jaki potrzebujesz na dogodnych warunkach.

Czy odpowiadam za zagubienie telefonu?

Tak, pożyczając telefon jesteś za niego odpowiedzialny. Musisz zadbać o jego właściwe zabezpieczenie przed kradzieżą oraz uszkodzeniem. Wszystkie straty w sprzęcie lub uchybienie jego sprawności będzie skutkowało obciążeniem za poniesione straty

Co jeśli przetrzymam telefon dłużej niż zadeklarowałem?

Nic nie szkodzi - zadeklarowana długość najmu ma wpływ na cenę ustaloną podczas podpisania umowy. Jeżeli spóźnisz się jeden dzień z ważnej przyczyny - naliczymy dzienną stawkę na podstawie wynegocjowanych cen. Pamiętaj jednak, że wypożyczony przez Ciebie telefon może być już zarezerwowany dlatego też chęć przetrzymania go dłużej musi zostać zgłoszona nie później niż na 24 godziny przed upływem terminu zwrotu.

Nasza oferta